洋楽を和訳していくブログ

いろいろな洋楽をとことん和訳します!

Marry You - Bruno Mars

It's a beautiful night,
We're looking for something dumb to do.
Hey baby,
I think I wanna marry you.

こんな素敵な夜だから
すこし馬鹿げたことをしてみようか
ねぇベイビー
僕は君と結婚したいよ

Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby,
I think I wanna marry you.
君の瞳に酔ったのかもしれない
それともお酒のせいかな?
どっちだっていいじゃないかベイビー
僕は君と結婚したくなったんだよ

Well I know this little chapel on the boulevard we can go oh oh oh,
No one will know oh oh oh,
Oh, come on, girl.
このとおりの先に小さな協会があるのを知っているよ
底へ行こうよ、誰にも気づかれずに
さぁ早く

Who cares if we're trashed got a pocket full of cash we can blow oh oh oh,
Shots of patron,
And it's on, girl.
普段着だって誰も気にしないさ、
ポケットにはお金もあるし、派手に使おう
お酒を飲みまくろう
さぁガール、やっちまおう


Don't say no, no, no, no-no;
Just say yeah, yeah, yeah, yeah-yeah;
And we'll go, go, go, go-go.
If you're ready, like I'm ready.
ダメだなんて言わないでさ
エスとさえ言ってくれればいいんだよ
そしたら僕らどこまでも行ける
君が準備OKなら僕も準備万端さ


Cause it's a beautiful night,
We're looking for something dumb to do.
Hey baby,
I think I wanna marry you.
こんな素敵な夜だから
すこし馬鹿げたことをしてみようか
ねぇベイビー
僕は君と結婚したいよ

Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby,
I think I wanna marry you.
君の瞳に酔ったのかもしれない
それともお酒のせいかな?
どっちだっていいじゃないかベイビー
僕は君と結婚したくなったんだよ

I'll go get a ring let the choir bells sing like oooh,
So what you wanna do?
Let's just run girl.
指輪を買ってくるよ
聖歌隊にはこんな風に歌ってもらおう
君はどうしたいの?
さぁ走っていこうよ

If we wake up and you wanna break up that's cool.
No, I won't blame you;
It was fun, girl.
朝、目が覚めたら別れたくなってしまったとしても
別にいいんだよ
君を責めたりしない
楽しかったんだから

Don't say no, no, no, no-no;
Just say yeah, yeah, yeah, yeah-yeah;
And we'll go, go, go, go-go.
If you're ready, like I'm ready.
ダメだなんて言わないでさ
エスとさえ言ってくれればいいんだよ
そしたら僕らどこまでも行ける
君が準備OKなら僕も準備万端さ

Cause it's a beautiful night,
We're looking for something dumb to do.
Hey baby,
I think I wanna marry you.

Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby,
I think I wanna marry you.

[x2:]
Just say I doooooo-ooo uhu,
Tell me right now baby,
Tell me right now baby, baby.
誓いますって言ってよ
ベイビー今すぐ言ってよ
ベイビー、お願いだからさ!

Oh, it's a beautiful night,
We're looking for something dumb to do.
Hey baby,
I think I wanna marry you.
こんな素敵な夜だから
すこし馬鹿げたことをしてみようか
ねぇベイビー
僕は君と結婚したいよ

Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby,
I think I wanna marry you.
君の瞳に酔ったのかもしれない
それともお酒のせいかな?
どっちだっていいじゃないかベイビー
僕は君と結婚したくなったんだよ