洋楽を和訳していくブログ

いろいろな洋楽をとことん和訳します!

Beautiful Now - Zedd

I see what you're wearing, there's nothing beneath it
Forgive me for staring, forgive me for breathing
We might not know why, we might not know how
But baby, tonight, we're beautiful now

何を身につけているかがわかる その下には何もない
見つめること、息をすること、許してほしい 
どうしてか、どんなふうにか、わからないかもしれない
でも今夜、今この瞬間、僕らは美しい

We're beautiful now
We're beautiful now

今この瞬間、僕らは美しい
今この瞬間、僕らは美しい

We might not know why, we might not know how
But baby, tonight, we're beautiful now
We'll light up the sky, we'll open the clouds
Cause baby, tonight, we're beautiful now, we're beautiful [x2]

どうしてか、どんなふうにか、わからないかもしれない
でも今夜、今この瞬間、僕らは美しい
僕らは空を照らして、雲を切り裂いて
だって今夜、今この瞬間、僕らは美しい

[Beats break]

We're beautiful
僕らは美しい

Wherever it's going, I'm gonna chase it
What's left of this moment, I'm not gonna waste it
Stranded together, our worlds have collided
This won't be forever, so why try to fight it?

それがどこへ行こうとも、僕はそれは追いかける
この瞬間に残されたものを、無駄にしたくはない
座礁して、僕らの世界は衝突してしまった
移ろいゆくもののために、どうして僕らは戦おうとする?

We're beautiful now
We're beautiful now

僕らは今、美しい
僕らは今、美しい

We might not know why, we might not know how
But baby, tonight, we're beautiful now
We'll light up the sky, we'll open the clouds
Cause baby, tonight, we're beautiful now, we're beautiful [x2]

どうしてか、どんなふうにか、わからないかもしれない
でも今夜、今この瞬間、僕らは美しい
僕らは空を照らして、雲を切り裂いて
だって今夜、今この瞬間、僕らは美しい

[Beats break]

We're beautiful
僕らは美しい

Let's live tonight like fireflies
And one by one light up the sky
We disappear and pass the crown
You're beautiful, you're beautiful

蛍のように今夜を生きよう
そして空にひとつずつ明かりをともそう

We're beautiful now
We're beautiful now (beautiful)
We're beautiful now
We're beautiful now
We're beautiful

We're beautiful
We're beautiful now

We're beautiful now
We're beautiful now
We're beautiful now
We're beautiful now
We're beautiful