洋楽を和訳していくブログ

いろいろな洋楽をとことん和訳します!

What I've Done - Linkin Park

f:id:g-blog:20170623091616j:plain

In this farewell
There's no blood
There's no alibi
'Cause I've drawn regret
From the truth
Of a thousand lies
この清算には
血もいらないし
釈明もいらない
つまり自分が後悔を引き寄せてる
千の嘘という真実から

So let mercy come
And wash away
What I've done
だから慈悲を示す
洗い去ってくれ
俺がしてきた事を

I'll face myself
To cross out what I've become
Erase myself
And let go of what I've done
自分自身と向き合おう
消し去るんだ
俺がそうしてきた自分自身を消す為に
そして解き放つ
俺がやってしまった事を

Put to rest
What you thought of me
While I clean this slate
With the hands of uncertainty
休ませてくれ
お前が俺に思ってること
俺がこの契約を消し去る間
この俺の手で

So let mercy come
And wash away
What I've done
だから慈悲を示す
洗い去ってくれ
俺がしてきた事を

I'll face myself
To cross out what I've become
Erase myself
And let go of what I've done
For what I've done
自分自身と向き合おう
消し去るんだ
俺がそうしてきた自分自身を消す為に
そして解き放つ
俺がやってしまった事のために


I start again
And whatever pain may come
Today this ends
I'm forgiving what I've done!
もう1度始める
どんな痛みが伴おうとも
今日が終わりなのさ
俺は許していく、俺のやってきたことを

I'll face myself
To cross out what I've become
Erase myself
And let go of what I've done
自分自身と向き合おう
消し去るんだ
俺がそうしてきた自分自身を消す為に
そして解き放つ
俺がやってしまった事を

What I've done
Forgiving what I've done
俺がしてきた事
許していくんだ、俺がしてきた事