洋楽を和訳していくブログ

いろいろな洋楽をとことん和訳します!

Yo Ho Pirates Life For Me - Disney[洋楽和訳]

Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.
ヨーホーヨーホー、海賊暮らしは俺にぴったりさ
We pillage plunder, we rifle and loot.
俺達は略奪、強盗、全部巻き上げる
Drink up me 'earties, yo ho.
酒を飲み干せ
We kidnap and ravage and don't give a hoot.
誘拐、破壊、おかまいなしさ!
Drink up me 'earties, yo ho.
酒を飲み干せー

Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.
ヨーホーヨーホー、海賊暮らしは俺にぴったりさ
We extort and pilfer, we filch and sack.
ゆすり、こそどろ、くすねて、いただく
Drink up me 'earties, yo ho.
酒を飲み干せー

Maraud and embezzle and even highjack.
略奪と使い込む、ハイジャックだってやるさ
Drink up me 'earties, yo ho.
酒を飲み干せー


Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.
ヨーホーヨーホー、海賊暮らしは俺にぴったりさ

We kindle and char and in flame and ignite.
火をつけて全部燃やして灰にしちまう!
Drink up me 'earties, yo ho.
酒を飲み干せー

We burn up the city, we're really a fright.
町中を焼き尽くしちまう、怖い連中さ
Drink up me 'earties, yo ho.
酒を飲み干せー


We're rascals and scoundrels, we're villians and knaves.
俺たちはならず者の悪党なのさ
Drink up me 'earties, yo ho.
酒を飲み干せー

We're devils and black sheep, we're really bad eggs.
俺達ははみ出し者で悪魔だ、本当にひでぇのさ
Drink up me 'earties, yo ho.
酒を飲み干せー


We're beggars and blighters and ne'er do-well cads,
物乞いに海賊、汚いやつらさ
Drink up me 'earties, yo ho.
酒を飲み干せー

Aye, but we're loved by our mommies and dads,
でもこんな俺達だってママやパパに愛されてた
Drink up me 'earties, yo ho.
酒を飲み干せー

Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.
ヨーホーヨーホー、海賊暮らしは俺にぴったりさ

f:id:g-blog:20170711132327j:plain